2 Martie

Aș fi vrut să scriu de ieri un post special cu ocazia venirii primăverii și cu ocazia mărțișorului, în principal, dar, lenea și oboseala la un loc m-au făcut să-mi fie și mai lene, așa că scriu azi, târziu!

Aș fi așteptat ca ziua de ieri să fie una frumoasă, cu soare, eventual și cu temperaturi ”above average”. N-a fost să fie așa! După cum am scris și prin maximă, ieri mi s-a părut că ar fi o ultimă zi de toamnă care prevestește  o lungă și urâtă iarnă! Nașpa! Hate it!

Astăzi, dis de dimineață, când m-am trezit eu, arunc un ochi pe geam, îl prind, îl pun la loc, și ce să vezi, ploua cu spor! Chiar așa, încă de la prima oră, pe la 15.30! Hate it again! Uer iz primăvara??????

În fine, acum profit de ocazie și vă urez LA MULȚI ANI, cu ocazia zilei de 1 martie, vouă, tuturor femeilor! Închipuiți-vă că vă ofer și un mărțișor, că eu sunt un băiat educat,  celor pe care le-am întâlnit ieri chiar le-am oferit, dar deh nu pot să mă întâlnesc chiar cu toate cititoarele mele!

Și țin să spun așa, stimabilă doamnă care ați avut baba azi (sper că știți că au început babele, iar fiecare fată/femeie are o babă repartizată între zilele de 1 – 9 martie și se spune că așa cum e baba așa e și persoana care are respectiva babă) fără supărare, că nu vreau să vă jignesc, da’ urâtă femeie trebuie să mai fiți! Probabil și soacră!

Vă doresc o primăvară frumoasă absolut tuturor, indiferent de sex, culoarea pielii, orientare sexuală, sau orice alte criterii discriminatorii!

P.S. Trebuia să închei cu o veste proastă, așa că, cu părere de rău, țin să vă reamintesc vouă, credincioșilor sau necredincioșilor care urmați aceste obiceiuri, de mâine începe postu’ paștelui, așa că aveți mare grijă ce băgați în gură, sau măcar să fie învelită în cauciuc carnea, ca să nu-i simțiți gustul!

2 gânduri despre „2 Martie

Lasă un răspuns

