Din nou schimbări

Înainte de a scrie ultimele maxime și foi verzi, țin să vă previn pe voi, dragii mei cititori, că de multă vreme m-am gândit ca aceste proiecte să se încheie când ajung la aceste  cifre, respectiv 1000 pentru maxime și 500 pentru foile mele verzi și rimate!

Astăzi, într-o zi frumoasă și călduroasă de primăvară, 15 martie 2014, ca să fiu mai exact, am ajuns la aceste numere și la acel moment, în care  trebuie să ne luăm rămas bun de la aceste rubrici ale blogului meu! Scrierile din aceste rubrici vor rămâne pentru eternitate, însă, cel mai probabil, altele noi nu vor mai apărea, decât la o eventuală solicitare insistentă din partea cititorilor blogului meu!

Totuși, am de gând să mă ocup de cititorii blogului meu și să nu-i las așa, cu ochii în soare, ci să încerc să înlocuiesc scrierile zilnice din respectivele rubrici cu  mult mai multe  și mai lungi filozofeli, dar care nu pot promite că vor fi tot zilnice!

Dacă o să fiți cuminți și o să vă jucați frumos, o să încerc să mă gândesc și la alte rubrici cu care să vă mai destind retina ochiului, cât și a creierului, care să încerce să înlocuiască cele doo frumoase rubrici, dar să fie totuși diferite și de altă natură!

În final, înainte să vă urez să aveți în continuare o zi frumoasă și relaxantă, vă aduc la cunoștință că orice sugestie este bine venită, iar dacă vreo idee primită îmi va surâde, o voi pune în aplicare și posesorul respectivei idei va beneficia de veșnica mea recunoștință!

Așa că, dragi cititori, să aveți o zi bună, plină de tot ce vă doriți, iar din când în când să nu uitați să mai treceți și pe aici, cum ați obișnuit s-o faceți și până acum!

Lasă un răspuns

