Din nou, mor cu BAC-ul ăsta!!!

Mă, n-am mai scris un articol mai serios de ceva vreme, chiar multicică așa, dar până și cea mai adâncă lene care zace în mine este risipită când văd atâta prostie, indolență și inconștiență!

Cel mai citit post de pe blogul meu, unul modest de fel, și în trafic, și în număr de comentatori, și în mai toate, asta pentru că sunt leneș, nu pentru că n-aș fi un talent înnăscut, este: ăsta! Știți voi de ce este cel mai citit articol tocmai ăla? pentru că numărul de cititori explodează de-a dreptul când se apropie o sesiune de BAC, în timpul ei și mai ales în ziua afișării rezultatelor!!!

Explicați-mi măi, voi ăștia care ajungeți la mine pe pagină, în căutare de lămuriri cu media necesară pentru promovarea BAC-ului, cum vă permiteți să aveți pretenții de la viața asta să  ajungeți cine știe ce șefi, patroni sau mai știu eu ce, când nici măcar în timpul examenelor pe care le dați nu știți ce notă vă trebuie ca să promovați examenul? Și acum, permiteți-mi să mă îndoiesc că sunteți exact acei copii geniali care oricum au rezultate incredibil de bune și știu că examenul acesta va fi pur și simplu o joacă pentru ei, deci nici nu are rost să se mai intereseze de ce note au nevoie ca să-l promoveze!

Mă, voi sunteți pârliții ăia care nici măcar nu știu să scrie, care îi iau drept modele de urmat pe toți cocalarii prezentați la Măruță, Acces din Rect, sau mai știu eu ce emisiune cu o nemăsurabilă încărcătură culturală! Nu sunt deloc deștept nici eu, am gâfâit și eu la sfârșit de trimestre/semestre alergând după profesori ca să-mi rezolv situațiile la diferite materii! Uneori nici măcar n-am reușit, am fost și corigent, am rămas și pe vară la fizică, adică în niciun caz n-am fost un elev model, dar mă, cu toată lenea mea, mereu am știut cu mult înainte  notele de care am nevoie ca să trec, nu am stat să caut pe net ca boul după ce am dat deja examenele/ s-a terminat deja anul școlar și nimic nu mai poate să fie făcut!

Bă, măcar ca să știu cam cât trebuie să copiez ca să-mi iau nota și tot trebuia să știu, dar cum să vrei să te mai treacă cineva cât nici măcar atâta lucru nu te interesează? Cum să nu li se acrească și profesorilor de atâția retardați plini de autosuficiență deși nimic din ce posedă nu le e suficient ca să intre în viața adevărată, aia cu facturi de plătit, responsabilități de asumat și alte obligații pe care nu prea le vezi pomenite la Măruță și Abces din rect….

Mă scuzați, am refulat! Acum merg să trag apa!

P.S.: voi, retarzi care îmi accesați blogul prima zi după ce rezultatele la BAC au fost deja afișate ca să vedeți de ce notă aveți nevoie ca să promovați examenul pe care deja l-ați picat, să vă f…!  Mai bine puneți mâna pe o carte, sau mergeți să vă căutați o școală de meserii de care să vă apucați, sau încercați să vă sinucideți! Oricum, orice altceva decât să mă citiți, nu vă suport!

Lasă un răspuns

