Ba’ bay, strofa zilei!

Am eu obsesia asta ca la cifre rotunde să închei proiectele pe care le-am început! Azi a venit rândul strofei zilei! Doar cu aia vă mai deranjam zilnic, dar nu vă faceți probleme, n-o să vă mai deranjez!

A fost o idee interesantă a mea, dar a fost ideea care să mă facă să-mi dau seama că nu-s atât de poet pe cât mă credeam, cel puțin nu într-o singură strofă, așa că, vedem ce-mi mai născocește capu’!

Momentan sunt aproape la un pas de depresie la ideea că de luni încep serviciul, după o lună și o săptămână de pauză numită concediu de odihnă! Îmi lipsește sincer! Concediul de odihnă, nu serviciul, să nu mă fac înțeles greșit!

Hai pe curând!

Lasă un răspuns

