Cred că ceva e în neregulă cu mintea mea

Tot citesc știri, zilnic, as in zi de zi, cu modificările pe care le face guvernul pelvisului la sistemul de impozitare! Mă, chestiile astea sunt incredibil de plictisitoare și nici măcar un pârț nu mă simt bine să trag când mă gândesc la ele, dar totuși, nu poate să-mi sară în ochi din ce în ce mai mult:

-nu se mai impozitează suplimentar a doua proprietate, sau mai multe

-se impozitează suplimentar locuințele din blocurile de locuințe cu peste 3 etaje și 8 apartamente

-se reduce impozitul pentru locuințele cu o mărime de peste 150 metri pătrați

Mi se pare mie că cineva nu poate să suporte oamenii amărâți care stau într-o cutie de  chibrituri și îi iubește tare mult pe ăia care-și fac  viloaie din care să decoleze avioanele!

Nu era invers și parcă domnia se plătea?

Unde pana mea sunt măsurile alea sociale care să-ți ia ochii înainte de alegeri?

Oricum, adevărul e că nu prea mă afectează, nu eu plătesc! Mamă, îmi pare rău pentru tine, pe numele tău e casa!

Lasă un răspuns

