Viața e crudă – doctorii sfătuiesc femeile să poarte cât mai des sutiene

Aceasta este una dinte cele mai dramatice vești pe care am primit-o anul ăsta, dacă nu chiar din întreaga mea viață. Știți voi zvonurile alea  conform cărora sânii femeilor sunt susținuți de ligamente iar lăsarea lor să zburde liberi ajută la întărirea ligamentelor, deci și la păstrarea fermității lor? Ei bine, cu durere în inimă am citit, sunt doar zvonuri!

Acele minunății ale femeilor, în care ne-am pierde privirile cu  orele și tot nu ne-am sătura, sunt susținute doar de piele, iar pielea e singura care trebuie să fie fermă, dar, din păcate, gravitația își vede de treaba ei, indiferent cât de fermă ar fi pielea!

Deci, mai pe înțelesul tuturor, oricât de fermă ar fi pielea, până la urmă tot la genunchi o să ajungă sânii aceia mari și rotunzi pe care îi adoră bărbații!

Cu tristețe în suflet, gândindu-mă că după astfel de veste o să am din ce în ce mai rar bucuria să observ când s-a lăsat răcoarea afară după ce trec pe lângă vreo femeie fără sutien, trebuie să vă spun vouă, dragi purtătoare de sâni, să aveți grijă de ei, să-i țineți cât mai mult în sutien și să nu le expuneți pielea excesiv la soare sau la ultraviolete, deoarece aceste lucruri duc la îmbătrânirea prematură a pielii, și e păcat!

Decât să mă bucur  de priveliști mirobolante pe stradă, priveliști care, fie vorba între noi, vor fi văzute doar o dată, voi ofta după ele și voi merge mai departe, vă spun sincer că prefer ca în momentul în care acele priveliști nu rămân doar priveliști, ci vor fi ”free to touch” vreau să fie în plenitudinea forțelor lor, sănătoase și frumose, și să nu se reverse peste buricul posesoarei!

Acum puteți să mă acuzați de ce vreți voi, dar în viața asta am și eu două probleme importante: țâțele și sânii, și nu aș fi avut cum să las să treacă neobservată această descoperire făcută de medici!

P.S.:Nici sutienele cu sârmă nu sunt recomndate, așa că , dragi femei, dacă aveți așa ceva, vă rog aruncați-le și nu le mai primiți în garderoba voastră!

Lasă un răspuns

