Primăria o să ne dea aripi de un milion de euro

Pentru că mai mult de 50% din populația țării răspunde că era mult mai bine în vremea comunismului, iubita noastră primărie, cea condusă de mult preaiubitul conducător doctor care radiază banii din fondurile primăriei mai ceva ca pe un cancer agresiv, o să ne dea ”Aripi”, în Piața Presei Libere, fără vreo legătură cu băutura energizantă!

Monument format din 3 aripi de oțel, în greutate de vreo 100 de tone, se dorește a reprezenta ”Monumentul luptei anticomuniste”. De ce oare îmi vine în minte doar cartoful înfipt în țeapă din fața fostului C:C?

Băi, artă artă, nu zic că nu e extrem de importantă petru dezvoltarea  bună a oricărui om și arta, dar când sărăcia dictează că foamea e mai mare decât dorința de culturalizare a celui care n-are ce să pună pe masă, tu îmi vii cu proiecte de nilioane de euro pentru cine știe ce bălării contemporane?

Avem încă străzi din pământ și case cu haznale în curte, asta în Bucureștiul necomunist  din 2014 al lui Oprescu, crezi că oamenii voiau să stea să se holbeze la 3 aripi de oțel din fața Casei Presei Libere?

Uneori stau și mă gândesc că am eu o fire prea agresivă, că unele chestii pe care nimeni nu le găsește importante mă revoltă de-a dreptul, dar permiteți-mi , ca simplu Bucureștean, care nu consideră comunismul cea mai bună perioadă a țării sale, dar nici prin ceea ce trece acum, deci permiteți-mi să strig din rărunchiul tastelor mele: NU VREAU ARIPI!!!

Oprescu, u suck genuinely!

Lasă un răspuns

