Alegerile

Pentru că mâine oamenii sunt chemați să facă act de prezență în fața urnelor de vot din nou, iar eu tot din noun-o să dau ascultare chemării, hai să vă demonstrez pentru ce eu n-o să mă deplasez să votez nici dacă mă picați cu ceară!

Anii trecuți toată populația era supărată că politicienii promit și nu se țin de promisiuni și își amintesc de ei doar în campania electorală!

Azi s-a încheiat oficial campania electorală pentru turul 1. Hai să vedem cum a fost această campanie!

În primul rând toți cei 14 candidați nu au încercat să câștige voturile alegătorilor cu programe cât mai diversificate care să încerce să acopere nevoile societății! Nu mă, la alegerile astea toți candidații au avut o singură platformă pe care au ales-o și au schimbat doar numele. Deci citiți, beliți ochii și spuneți-mi că n-am dreptate!

Votați X-ulescu președinte! X-ulescu e cel mai bun președinte pentru țara asta pentru că Y-ulescu are insert număr de case!!

X-ulescu e mai bun pentru că Y-ulescu are altă naționalitate și altă religie!

X-ulescu e mai bun pentru că dacă vine la putere o să-i bage pe cei din tabăra lui Y-ulescu la bulău!

X-ulescu e mai bun pentru că Y-ulescu dă sacoșe cu făină și ulei!

X-ulescu e mai bun pentru că pe Y-ulescu îl votează doar proștii!

X-ulescu e mai bun pentru că Y-ulescu e agent sub acoperire / a colaborat cu securitatea!

Ne-au ajuns blestemele! Ne doream ca politicienii să nu ne mai mintă în campania electorală, ei bine nu ne mai mint! Fiecare spune niște adevăruri nasoale despre ceilalți, adevăruri care de altfel sunt de real folos pentru pana de hârtie igienică!

Nici măcar nu ni se promite că dacă o să ajungă la putere careva o să se ocupe de neregulile prezentate pe care le au oponenții, și cu atât mai puțin să se spună că el ar fi vreun exemplu fără pată! Ni se spune doar să-l votăm pe el pentru că ceilalți au ” bube”! Și nu, în niciun caz nu ni se spune că el ar fi mai corect sau cu mai puține ”bube” decât ceilalți, pentru că nu este așa, dar asta ce mai contează?

Cum să te aștepți ca să reușești să mă faci pe mine să-mi mișc fundu până la secția de vot cu aemenea programe jenibile? Io sunt leneș mă, iar pentru lucrurile care mi se par aberante nu-mi permit decât să îndrept un jet de pipi, și asta ca un gest de efort maxim, nimic mai mult! În niciun caz nu mă convingi să merg să aleg aberația care susții tu că e cea mai mică dintr-o listă de 14 aberații absolut monstruoase!

Voi ăia care ați luptat la revoluție ca să am eu dreptul să votez, să nu vă supărați pe mine, dar eu o să am program de somn mâine, și cred că și vouă v-ar fi fost rușine să spuneți acum că ați luptat pentru libertatea de a alege dacă ați fi știut că luptați pentru ca peste 25 de ani să aveți opțiunille jenante pe care le avem azi!

P.S: Nici eu n-aș fi fost un președinte mai bun, și pentru că știu asta, probabil că nici dacă ar fi fost numele meu pe buletinul de vot nu m-aș fi prezentat!

Și nu, lăbăreala aia cu ” mergi la vot și anulează-ți votul” nu ține la mine! Un x-ulescu  tot o să iasă președinte, indiferent ce nume va purta, și asta fără să aibă nici cea mai mică importanță proștii care au mers și au anulat un vot doar ca să mâzgălească o hârtie și să se dea mari în stânga și-n dreapta că ei și-au exercitat dreptul!

Lasă un răspuns

