Ție ce îți mai rămâne?

Ție, cel pentru care acasă înseamnă doar scandaluri între părinți, bătăi primite când ei se întorc nervoși de la crâșmă și constată că banii nu le mai ajung și de pâine, ție, cu stomacul gol și cu o nouă bătaie gata să fie încasată din nou, ce îți mai rămâne?

Ție, cea măritată înainte de vremecu un alcoolic pentru că așa au îndemnat-o părinții și prietenii și deja ai 2 copii cu animalul, pe care îi crești singură între 2 bătăi primite iar în rest n-ai timp decât de alergat la plătit rate și muncit peste program la serviciu ca să acoperi ce el nu mai acoperă de multă vreme, ție ce îți mai rămâne?

Ție, alcoolicul care își bea mințile și își bate soția și copiii, pentru că și tu în copilărie ai fost abandonat sorții, iar părinții te-au trimis la muncă să le aduci bani în casă și a trebuit să te chinui singur să faci școala pentru că nimeni altcineva nu era de partea ta, ție cel care deja îți e și scârbă să mai ajungi acasă din cauza fricii cu care te privesc toți când intri pe ușă pentru că ai devenit un monstru, ție ce îți mai rămâne?

Am prezentat cam una din 3 familii din minunata noastră țară, și cu toate astea insiști să-mi spui că nicăieri nu-i ca acasă? Îți zic eu, în cele mai multe cazuri acasă e acel loc care te învață că vrei să tragi cu dinții , să te lupți până la ultima suflare doar să evadezi de-acolo și să îți faci tu un ”acasă” al tău, mai bun, mai blând, mai cald, unde să se poată șterge cu buretele toată tristețea și suferința din vechiul ”acasă”!

Am prezentat într-o notă, așa, cam dramatică, niște realități ale vieții, pentru că eu îmi amintesc că cel mai mare vis al meu a fost și este încă independența, tu de ce mă întorci acasă? Acasă nu vezi decât o telenovelă de prost gust și aparent fără vreun happy end! Închide televizorul până să ajungi unul dintre actori!

Lasă un răspuns

