O întrebare de țânc

Am și eu o întrebare, știu că poate pare incredibil de puerilă, dar voi chiar vă bucurați când un produs se ieftinește, fără să ceară nimeni acest lucru, dar îi scade și calitatea?

Nu știu, eu zic că dacă ceva mi se pare prea scump nu-mi mai cumpăr, iar dacă ceva îmi place și mi se pare că-și merită banii cumpăr liniștit. Dar să mor io, aș băga cuțitul în beregata ăluia care a decis să ieftinească lucrul care îmi place mie, că deh, după aia ar cumpăra și mai multă lume, dar umblă și la calitate și-l face mai prost decât ar putea oricine să-și închipuie că o să fie vreodată!

Cu tristețe, am văzut că de obicei cele mai cumpărate lucruri sunt cele mai ieftine, dar mie dați-mi voie să plâng după calitate și să le spun celor care ieftinesc pentru a vinde mai mult, dar mai prost și cu aproximativ același profit, că eu prefer să lase prețul de dinainte și să nu-și mai bată joc de calitatea unui lucru bun!

 Știu, sunt un ciudat pentru care 4 lei mai puțin la o șaorma nu acoperă dezamăgirea că aceasta e rece, cu urme de carne și zemoasă, chiar și când nu are sosuri!

Era doar cel mai elocvent exemplu pentru un român care mi-a venit în cap!

Lasă un răspuns

