Repetiţia e mama cozonacilor!

De 2 ori pe an, un eveniment rar şi total neadecvat mie, dar la care totuşi mă descurc surprinzător de bine, se întâmplă! Se numeşte „cozonaci party” şi se manifestă prin bătaia cozonacilor până îşi bagă minţile în cap şi se predau, gata pentru a fi mâncaţi.

Cum paştele nu e, e clar deci că e crăciunul cel pentru care frământ eu cozonacii. Chiar dacă-s ateu, chiar dacă deschid la colindători doar dacă-s în vreun cor cu brunete voluptose, 18+, pe care le invit cu drag în casă şi le dau drumul să plece numai după ce îmi cântă fiecare în parte, şi chiar dacă patriarhul Daniel e un cocalar care vrea să-şi facă vilă mai mare ca a lui Videanu, lângă Parlament, io frământ cozonacii de sărbători pentru că îmi place să-i mănânc şi mi-e lene să-i frământ mai des, nu mă interesează încărcătura religioasă a momentului!

Aşa că Happy cozonăceală, o să vă spun cât de minunaţi sunt cozonacii mei, după ce (îi) termin!

Lasă un răspuns

