La mulţi ani!

Dragul meu blog, astăzi, după un an chinuit, plin mai mult cu  „foi verzi” decât cu altceva, pot să îţi spun doar că mi-ai mai rezistat încă un an!

Cu încăpăţânare ai reuşit şi anul ăsta să mă faci să nu te abandonez. Cred că a fost mai greu ca în orice an care a trecut peste tine până acum să mă ţii aici, chiar dacă eu te-am vrut şi eu te-am creat!

Sper ca viitorul să ne rezerve însă o restrângere a legăturii şi o reluare a scrisului mult şi plăcut mie!

Cu toate acestea, nu toţi cititorii mei te-au abandonat şi încă mai ai câţiva, aproape la fel de încăpăţânaţi ca şi tine, care se încăpăţânează să citească tot ce găsesc aici, „Chez Toma”!

Vă mulţumesc, vă apreciez prezenţa şi promit că o să încerc să vă dau mai multe motive casă vă pierdeţi timpul pe-aici, în localul meu, ” Chez Toma”!

Lasă un răspuns

